piątek, 21 kwietnia 2017

Nun-mi - NIEZWYKŁOŚĆ CZARU...

Witajcie!
Każda kobieta jak i mężczyzna lubi dobrze wyglądać...Ubrania sprawiają, że każdego dnia możemy czuć się inaczej, sexownie, elegancko, sportowo... Po prostu dobrze...Tak naprawdę chodzi o to, aby każdy czuł wygodę w tym, co na sobie ma ubrane...Tak, by można było wyrazić swoją osobowość, dostosowując się do każdej okazji...
Od pewnego czasu mam kontakt z pewną bardzo uzdolnioną projektantką marki Nun-mi, która ma niesamowitą wenę twórczą...Moda jest skierowana wyłącznie dla kobiet, które uwielbiają  swobodę, wysokogatunkowe tkaniny oraz detale...Mnie urzekła funkcjonalność tych nietuzinkowych projektów...
Można ubierać tył do przodu, przód do tyłu lub też z długiego swetra zrobić krótki z szalem lub kapturem, po prostu obracając go do góry nogami....Jak dla mnie 100% satysfakcji noszenia takich rzeczy...
Niesamowite, funkcjonalne, oryginalne i bardzo wygodne...
W sklepach stacjonarnych kolekcje znajdziesz w butikach :

Gdynia - 'Flow', ul. Żwirki i Wigury 8a
Gdańsk - 'Place Of Art', ul. Grobla 1
Gniezno - 'Fashion-holic Store', ul. Tumska 15
Gryfino - 'New Lady', ul. B. Chrobrego 13 
Kraków- 'METQUA', ul. Dolnych Młynów 1
Katowice - 'By Gosha', Staromiejska 6/29 / piętro 1
Olkusz - 'Meio Fashion', ul. Króla Kazimierza Wielkiego 63
Poznań - 'Bellcaro', zmiana lokalizacji !!!
Suwałki - 'Butik Chiara', ul. Krótka
Wrocław - 'Fu-ku', Galeria Handlowa: Sky Tower
Warszawa - 'Jewels & Co', Galeria Handlowa: Blue City / poziom 1
Żory - 'Lena Largo & Friends', ul. Bonifacego Bałdyka 1

Strona internetowa:
www.nun-mi.com/

PoPartner KC ul.Rokicińska 142 
92-412 Łódź 
strona: www.nun-mi.com 
e-mail: nun.mi@wp.pl
Facebook: nun.mi 
Instagram: nun_mi

P.S.Projektantka wykonuje również indywidualne  zamówienia...