poniedziałek, 11 stycznia 2016

"AKSAMITNY DOTYK"

 Witam Kochani:):)

Około  rok rok temu,  zaczęłam  używać fluidu do twarzy  ISA DORA Nude Sensation ...
Jeśli lubisz mocno kryjące, ten  nie będzie się nadawał, ponieważ jego konsystencja jest bardzo lekka,wykończenie aksamitne.
Wystarczy parę kropel nabranych dołączoną w nakrętce pipetką i możesz cieszyć się jednolitym kolorem Twojej skóry...
Kryje średnio ,ale dla mnie bomba! ;) Jest bezzapachowy,co również jest dla mnie bardzo ważne ...
W zależności od potrzeb możesz nałożyć troszkę więcej ,aby mieć bardziej wyrazisty efekt krycia...
Bardzo fajnie się rozprowadza,jego lekka konsystencja sprawia,że makijaż jest świeży ,ładnie wykończony.Twoja twarz będzie wygładzona,nawilżona ...
Efekt jest bardzo naturalny,ujednolica kolor skóry.
Mam bardzo wrażliwą skórę ,a po zastosowaniu ISA DORA Nude Sensation ,wiem ,że dokonałam dobrego wyboru.
  Fluid ma 5 odcieni,odpowiednich do każdego odcienia skóry...
Buteleczka z produktem jest szklana ,bardzo poręczna.
Średnio  nowe opakowanie kupuję co 3 miesiące, jest bardzo wydajny ...
W połączeniu z zastosowaniem  palety modelującej o której pisałam w poprzednim poście ,efekt jest rewelacyjny!
P.S. Na zdjęciu brakuję przezroczystej nakrętki...:):)Była mi zbędna...
Cenowo wychodzi ok .110 zł za falkonik...

3 majcie się :):)