sobota, 9 stycznia 2016

"MŁODZIEŃCZA PROMIENNOŚĆ"

 :) Hellooo:):) 
Jestem...
Chciałabym Wam opisać  świetny  kosmetyk ,mianowicie chodzi o paletę do modelowania  konturu  twarzy ISA DORA Face Sculptor
Paleta  ta jest znakomita!
Składa się z 3  kolorów: 
BRONZERA,  nakładamy pędzlem  na miejsca , które chcemy optycznie wyszczuplić:)
RÓŻU - do policzków, wydaje mi się ,że nadaje bardzo młodzieńczy wygląd
ROZŚWIETLACZA, można nakładać na miejsca ,które chcemy uwydatnić, (broda,nos,czoło,łuk brwiowy).
Palety używam na co dzień,jestem mega zadowolona.
Rozświetlacz powoduje ,że cera jest promienna, świeża i bardzo naturalna,a twarz wymodelowana:) Nie trzeba się bać o to ,że źle rozprowadzimy pudry.
Z tyłu opakowania jest rysunek  z informacją ,gdzie nakładać poszczególne  kolory....
Z tego co wiem ,są w sprzedaży  dwa rodzaje kolorów.
Wielkość palety jest wystarczająca ,aby nacieszyć się jej istnieniem:) 
Jak dla mnie starcza na 2,5 miesiąca stosowania(w zależności jak kto dużo będzie nakładał)
Tak na marginesie to najszybciej kończy się rozświetlacz i bronzer,ponieważ  nakładamy go nieco więcej, niż różu...:)
Konsystencja pudrów jest  twarda. Ma bardzo delikatny zapach ,ale przyjemny, (prawie nieodczuwalny).
Długo utrzymuje się na twarzy i nie pozostawia plam.
W drogeriach   cena ok. 120zł    zzzza..... (moment tylko zerknę:):))...   18 gram ;)
Super produkt w mojej ocenie zasługuje na 10 możliwych punktów...


Pozdrawiam;)