piątek, 8 stycznia 2016

"Marokańskie lato"

                    Witam :)
Cieszę się bardzo ,że mój blog osiągnął tak wysokie statystyki w kilka dni:):)
Dzisiaj chciałam  zaprezentować Wam mój niedawno zakupiony brytyjski  spray  do włosów firmy LEE STAFFORD Argan oil from Marocco...
Będąc w drogerii ,zapytałam się sprzedawczyni o dobry produkt do nabłyszczania włosów...
Pani  zaproponowała mi właśnie ten  spray...
Powiedziała,że ładnie pachnie,nabłyszcza nie obciążając włosów,ponieważ jest pozbawiony silikonów,włosy stają się gładkie,nawilżone itp...
Ja ,oczywiście zaufałam  i kupiłam:):) 
I co ?
I warto było... 
Rzeczywiście jest tak jak  mówiła sprzedawczyni.
Ja osobiście mam ciężkie ,długie włosy,obawiałam się,że jeszcze bardziej je obciąży,lecz jest zupełnie inaczej.
Włosy lśnią,pięknie pachną "Marokańskim latem",są jedwabiście gładkie i nawilżone.
Produkt jest bardzo wydajny...
Ostatnio rozpyliłam delikatnie na włosy mojego męża,również był pod wrażeniem:):)
Na pewno jeszcze większy efekt będzie u brunetek ,(Ja jestem blondynką  heh)...
Spray zawiera w składzie olejek arganowy ,który właśnie ma za zadanie chronić Nasze włosy.
Jeśli są przesuszone,szare przez suszenie,prostowanie i inne zabiegi to jak najbardziej produkt ten powinien znaleźć się na Twojej półce...Myślę,że nawet mężczyźni  mogą korzystać ;)
Polecam. 
P.S. Jeśli macie pytania z miłą chęcią odpowiem na @:)
Dobranoc...:)